LONDÝN - Hitom na internete sa stala vianočná reklama obchodu s domácimi potrebami, ktorej výroba stála majiteľa tohto waleského rodinného podniku iba 100 libier (3000 korún).
Hlavným hrdinom spotu je jeho dvojročný syn, píše server televízie Sky News.
Chlapec v reklame stojí za pokladňou, dopĺňa tovar, upratuje, stará sa o zákazníkov a zdobia stromček vo výklade. Po uzavretí obchodu si na plece naloží zviazaný vianočný strom a premení sa vo svojho otca.
"Staňte sa o týchto Vianociach dieťaťom," hlása slogan na konci reklamy, píše server lidovky.cz.
"Je to najlepšia vianočná reklama roka 2019," písali niektorí prispievatelia pod videom na videoserveri YouTube.
Podľa ďalších pisateľov spot predčil aj vianočné reklamy známych obchodných domov, ako je napríklad reťazec John Lewis.